Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

Kupující, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. V této lhůtě stačí odeslat sdělení o uplatnění práva na odstoupení.

 

Chce-li Kupující uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, může:

  • použít přiložený vzorový formulář [ODKAZ] pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností, nebo
  • sepsat jakékoli jednoznačné oznámení o odstoupení od smlouvy;

a vyplněný formulář/oznámení o odstoupení zaslat na adresu BÍLÁ HUSA s.r.o., Hartigova 1607/93, 130 00 Praha 3 nebo na whitegoose2002@gmail.com

Pokud Kupující od smlouvy odstoupí, vrátíme mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dopravu (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku volby jiného než nejlevnějšího nabízeného standardního způsobu dopravy), nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, nejdříve ale poté, co nám alespoň prokáže, že vrácené zboží bylo zasláno zpět.

Nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy nám musí být zboží, ohledně něhož bylo odstoupeno, vráceno, a to:

  • jeho zasláním na adresu BÍLÁ HUSA s.r.o., Hartigova 1607/93, 130 00 Praha 3 – Žižkov, nebo
  • jeho odevzdáním v jakékoli kamenné prodejně:
    • Hartigova 1607/93, Praha 3
    • Milady Horákové 612/25, Praha 7
    • OC Řepy, Makovského 1392/2b, Praha 17

Přímé náklady spojené s vrácením zboží (např. na poštovné) hradí kupující.  

 

Vracené zboží musí být neponičené, nepoškozené a bez známek používání.

Bližší informace ohledně Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách [ODKAZ].

 

 

 

REKLAMACE

 

Reklamace zboží přijímáme bez časového omezení prostřednictvím e-mailové adresy whitegoose2002@gmail.com  a dále v jakékoli kamenné prodejně v její otevírací době:

    • Hartigova 1607/93, Praha 3
    • Milady Horákové 612/25, Praha 7
    • OC Řepy, Makovského 1392/2b, Praha 17

 

Vyřízení reklamace proběhne do 30 dnů ode dne následujícího po dni jejího doručení, ve stejné lhůtě bude odstraněna reklamovaná vada, je-li reklamace uplatněna důvodně a je-li odstranění vady možné.

Kupující, který je spotřebitelem, může Prodejci vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou let od převzetí. Tato doba neběží po dobu, po kterou Kupující nemůže zboží užívat v průběhu reklamačního řízení, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

Kupující má právo požadovat:

  • odstranění reklamované vady;
  • dodání nového zboží bez vady;
  • opravu zboží.

Kupující nám sdělí, jaké právo na odstranění vady si zvolil, při oznámení vady, nebo nejpozději bez zbytečného odkladu poté. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez našeho souhlasu; to ale neplatí, žádal-li Kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.

 

Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud

  • odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v zákonné lhůtě;
  • se reklamovaná vada projeví opakovaně,
  • je reklamovaná zboží vada podstatným porušením smlouvy o jeho koupi, nebo
  • je zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Kupujícího.

 

Kupující je povinen převzít zboží po vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne, kdy byl o jejím vyřízení informován. Pokud si kupující nevyzvedne zboží po vyřízení jeho reklamace ani do 2 měsíců ode dne, kdy byl o jejím vyřízení informován, jsme oprávněni zboží prodat a výtěžek použít na úhradu nákladů na jeho skladování.

Bližší podmínky Reklamace zboží naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách [ODKAZ]